احمدی نژاد طرفدار چه تیمی است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از زلال نیوز

 

پابان بندی اولین نود سال ، بگومگوی تند علی فتح الله زاده و محمد رویانیان بود.

 
 به گزارش زلال نیوز کلید این دعوا را علی فتح الله زاده روشن کرد. او که درباره نقل و انتقالان و بازار امسال حرف می زد ، رویانیان را متهم به خرج بی حساب و سوء استفاده از پست دولتی اش برای دریافت بودجه کرد که  محمد رویانیان ضمن رد دریافت هرگونه پولی از دولت اظهار داشت: بنده با تلاش هایی که کردم و با مذاکراتی که با ریاست جمهوری و رئیس مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق داشتم بودجه شش میلیاردی پرسپولیس و استقلال را دو برابر کردم تا مشکلات مالی دو تیم حل شود. برای مذاکراه افزایش بودجه دو تیم به مجلس رفتیم و اوضاع آن قدر خراب بود که فقط به خاطر من که سردار این کشور بودم ما را از مجلس بیرون نینداختند. 
 
رویانیان گفت: آقای رئیس جمهو به ما کمکی نکرد و کار به جایی رسید که به آقای رئیس جمهور احمدی نژاد گفتم اصلا ما پول نخواستیم به فکر آقای فتح الله زاده باشید که بی پول شده.آقای رئیس جمهور هم فکر کنم استقلالی است... 
 
 وی گفت :من هنوز هیچ پولی از دولت یا مجلس دریافت نکرده ایم اما 12 میلیارد بودجه دارم که با اسپانسری که خواهیم گرفت هزینه های امسال را پوشش می دهد. من فصل گذشته با شرکت های آئودی و اوپل قرارداد بستم و هزینه های باشگاه را تامین کردم.
 او همچنین در پاسخ به این جمله فتح الله زاده که برادرش در شرکت صدرا کار می کند ، گفت: برادر من در مجلس کار می کند و  نه من و نه برادر من سمتی در شرکت صدرا نداریم. این شرکت صدرا با آن که شما فکرش را می کنید فرق دارد! 
 
محمد رویانیان درباره سقف قراردادها گفت:«با آیتم هایی که فدراسیون فوتبال گذاشته بود ما تا سقف 550 میلیون تومان می توانستیم به هر بازیکن بپردازیم ولی ما ارقامی که داده بودیم بیش از این رقم همان در حوالی 600 میلیون یا کمی بیشتر و کمتر است.»



:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: احمدی نژاد طرفدار چه تیمی است , احمدی نژاد , استقلال , رویانیان , فتح الله زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 3 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی